-60% Korting & Gratis Verzending

F.A.Q

Wat zijn de verzendtijden voor uw producten?

Het duurt 2-4 dagen om uw bestelling te verwerken en vervolgens 2-3 weken om deze bij u af te leveren.


Verzenden jullie over de hele wereld?

Ja, absoluut. Wij leveren wereldwijd.

 

Verstrekt u informatie over het volgen / volgen van producten?

Ja, wacht 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling en vraag het ons via e-mail op info@doreal.nl


Sommige items ontbreken in mijn bestelling, wat gebeurt er?

Onze producten worden afzonderlijk verzonden op basis van uw bestelling. Bevat het bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen, dan zijn er dus twee leveringen. De rest van de bestelling komt waarschijnlijk binnenkort aan.


Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een foto van het betreffende beschadigde item op het e-mailadres: info@doreal.nl en we sturen u zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend item toe.


Waar zit je?

Wij zijn gevestigd in Parijs in Frankrijk.


Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?

Onze excuses voor de vertraging. Soms duurt de internationale verzending langer dan verwacht vanwege inklaring. U kunt uw bestelling echter op elk moment volgen en zien waar deze zich bevindt. Als u nog steeds denkt dat u hulp nodig heeft bij het volgen van uw pakket of als u dit wilt weten

Neem voor het laatste contact met ons op via e-mail op het volgende adres: info@doreal.nl

 

Heeft u een restitutiebeleid?

We doen ons best om eventuele problemen die onze klanten tegenkomen met hun artikelen online op te lossen. Als u toch een terugbetaling van uw bestelling wenst te ontvangen, kunnen we de betaling natuurlijk voltooien, indien het beroep wordt ingediend binnen 30 dagen na de datum van de bestelling en dat het / de betrokken product (en) niet wordt verkocht .